Цитата:
   | 
					Сообщение от Alex  А у кого стоить на фирме или в компании CRM? Действительно ли она повышая продуктивность сотрудников, которые ее пользуются? Что можете сказать по этому поводу? | 
 
  Так, CRM дійсно підвищує продуктивність, якщо її правильно налаштувати та інтегрувати у робочі процеси. Вона дозволяє відслідковувати всі угоди, вести базу клієнтів, автоматизувати нагадування та завдання для співробітників. Особливо зручно, коли вся команда працює в одній системі і бачить актуальні дані. Ми у своїй компанії використовуємо українську CRM детальніше можете глянути 
тут. 
Вона допомагає структурувати робочі процеси, економить час і мінімізує людський фактор. Можу порадити спробувати її для тесту, щоб оцінити ефект на вашу команду.