![]() |
|
Трёп Общение без границ. Болтаем на любые темы, спорим о чём угодно и с кем угодно, устраиваем разборки, но не забываем о взаимоуважении. |
![]() |
| LinkBack | Опции темы | Опции просмотра |
|
![]() | #1 (permalink) |
Member | ![]()
Ми з колегами відкрили невеликий офіс і хочемо налаштувати ефективну систему для управління взаємовідносинами з клієнтами. Бюджет обмежений, тому шукаємо доступне та зручне рішення. Хтось може порадити, як інтегрувати телефонію з CRM без значних витрат?
Последний раз редактировалось hryniuk402; 21.09.2025 в 17:50. |
![]() | ![]() |
![]() | #2 (permalink) |
Member | ![]()
Ми також стикалися з подібною задачею і вирішили спробувати інтеграцію телефонії від Stream Telecom (https://streamtele.com/uk/integrasii-z-crm/) з нашою CRM-системою. Це дозволяє автоматично фіксувати дзвінки, зберігати історію взаємодій з клієнтами та спрощує процес управління продажами. Налаштування займає лише кілька хвилин, а якість роботи стабільна.
|
![]() | ![]() |
![]() |
| |