Показать сообщение отдельно
Старый 21.09.2025, 23:51   #2 (permalink)
alexivanovstar1985
Member
 
Регистрация: 09.01.2025
Сообщений: 48
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 1 раз в 1 сообщении
Сказали 'Спасибо' за это сообщение. :
0 за это сообщение
19 Всего
По умолчанию

Ми також стикалися з подібною задачею і вирішили спробувати інтеграцію телефонії від Stream Telecom (https://streamtele.com/uk/integrasii-z-crm/) з нашою CRM-системою. Це дозволяє автоматично фіксувати дзвінки, зберігати історію взаємодій з клієнтами та спрощує процес управління продажами. Налаштування займає лише кілька хвилин, а якість роботи стабільна.
alexivanovstar1985 вне форума  
Сказали 'Спасибо' за это сообщение.
Ответить с цитированием