![]() |
| |||||||
| Вернуться на сайт | Регистрация | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
| Трёп Общение без границ. Болтаем на любые темы, спорим о чём угодно и с кем угодно, устраиваем разборки, но не забываем о взаимоуважении. |
![]() |
| | LinkBack | Опции темы | Опции просмотра |
| | #1 (permalink) |
| Senior Member | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Senior Member |
Коли ви вибираєте компанію для розробки та впровадження CRM-системи, важливо звертати увагу на досвід та кваліфікацію команди. Насамперед, потрібно переконатися, що компанія має досвід роботи з різними типами бізнесу і розуміє, які інструменти і технології можуть бути найбільш ефективними для вашої галузі. Не менш важливим є процес підтримки після впровадження системи. Бажано, щоб компанія надавала можливість навчання персоналу та могла оперативно вирішувати будь-які проблеми, що виникають після запуску CRM-системи. Також перевірте, як компанія підходить до кастомізації та налаштування системи відповідно до вашого бізнес-процесу. Гнучкість та здатність адаптувати систему під конкретні потреби компанії – важливі фактори.
|
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Senior Member | Цитата:
| |
| | |
![]() |
| Опции темы | |
| Опции просмотра | |
| |