Автозапчасти по Украине  

Вернуться   Автозапчасти по Украине > Неавтомобильные темы > Трёп

Трёп Общение без границ. Болтаем на любые темы, спорим о чём угодно и с кем угодно, устраиваем разборки, но не забываем о взаимоуважении.

Ответ
 
LinkBack Опции темы Опции просмотра
Старый 24.06.2025, 13:05   #1 (permalink)
Senior Member
 
Регистрация: 29.04.2018
Сообщений: 553
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Сказали 'Спасибо' за это сообщение. :
0 за это сообщение
4 Всего
По умолчанию Яка CRM найкраще підходить для багатоканального бізнесу?

У нас кілька напрямків – онлайн-продажі, послуги, консультації. Клієнти пишуть із різних каналів: Instagram, Facebook, пошта, дзвонять. Усе це треба якось систематизувати, і бажано, щоб CRM не була надто складною. Бо ми вже пробували одну систему – так там, щоб знайти потрібного клієнта, треба було квест пройти. Хочеться щось нормальне, сучасне, з адекватним функціоналом.
123456br вне форума  
Сказали 'Спасибо' за это сообщение.
Ответить с цитированием
Старый 24.06.2025, 13:35   #2 (permalink)
Senior Member
 
Регистрация: 11.07.2011
Адрес: Киев
Сообщений: 813
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 2 раз(а) в 2 сообщениях
Сказали 'Спасибо' за это сообщение. :
0 за это сообщение
6 Всего
По умолчанию

Ми теж не могли знайти нормальну CRM, поки не натрапили на Kommo CRM https://kommo.com.ua/ Вона справді адаптована під бізнес, де багато каналів зв’язку. Все підключається: Instagram, Telegram, пошта, навіть IP-телефонія – і потім не треба шукати, хто де писав. Всі повідомлення, історія спілкування, дані клієнта – все в одному вікні. Працює швидко, інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, навіть новачки освоюють за день-два. І ще є аналітика: бачиш, звідки більше заявок, які канали ефективні. Ми завдяки цьому оптимізували маркетинг і зекономили бюджет.
qwe12345 вне форума  
Сказали 'Спасибо' за это сообщение.
Ответить с цитированием
Старый 23.07.2025, 11:49   #3 (permalink)
Senior Member
 
Регистрация: 23.12.2022
Сообщений: 200
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Сказали 'Спасибо' за это сообщение. :
0 за это сообщение
0 Всего
По умолчанию

Используем для эффективной и гибкой телефонной связи, сервис виртуальной атс https://callii.com/ru/cloud_pbx_rus/
Основные функции такого сервиса: обработка входящих и исходящих звонков, переадресация, запись разговоров, голосовое меню, аналитика и интеграция с другими сервисами...
Alex25 вне форума  
Сказали 'Спасибо' за это сообщение.
Ответить с цитированием
Старый 22.08.2025, 12:25   #4 (permalink)
Member
 
Регистрация: 09.01.2025
Сообщений: 40
Вы сказали Спасибо: 1
Поблагодарили 1 раз в 1 сообщении
Сказали 'Спасибо' за это сообщение. :
0 за это сообщение
13 Всего
По умолчанию

Я б порадив ще звернути увагу на StreamTelecom, вони якраз роблять інтеграції для бізнесу з різними CRM і каналами зв’язку. У нас підключені і месенджери, і IP-телефонія, і email - все збирається в єдину систему. Зручно, бо оператор бачить повну історію клієнта, навіть якщо він писав у Facebook, а потім подзвонив. Це реально спрощує комунікацію і зменшує ризик втратити заявку.
tarassmith87 вне форума  
Сказали 'Спасибо' за это сообщение.
Ответить с цитированием
Старый 26.09.2025, 21:18   #5 (permalink)
Senior Member
 
Регистрация: 13.10.2020
Сообщений: 191
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Сказали 'Спасибо' за это сообщение. :
0 за это сообщение
0 Всего
По умолчанию

Розкажу, як у нас у сфері доставки вдалося вирішити проблему зі зв’язком. Коли ми тільки запускалися, було достатньо одного номера, але з ростом замовлень телефон почав «червоніти». Клієнти часто казали, що не можуть додзвонитися, лінія постійно зайнята. Ми навіть думали наймати додаткових людей тільки для того, щоб вони приймали дзвінки, але розуміли, що це не вирішить проблему. Вирішенням стала IP-телефонія UniTalk https://unitalk.cloud/uk/. Ми підключили сервіс, і з першого дня побачили різницю. Дзвінки автоматично перенаправляються на вільних менеджерів, є запис усіх розмов, і навіть якщо клієнт телефонує повторно, система «підказує», хто з ним спілкувався раніше. Це реально економить час і зменшує кількість непорозумінь. Дуже сподобалося, що можна інтегрувати телефонію з CRM – тепер ми відразу бачимо історію замовлень, і робота йде набагато швидше. Особливо помітно стало під час «пікових» періодів, наприклад, на свята. Якщо раніше ми губили десятки дзвінків, то тепер клієнти майже не стикаються з відмовами. Це напряму вплинуло на наші прибутки. Я впевнена, що якби ми не перейшли на UniTalk, то й досі боролися б із постійними скаргами.
DianaDobraya вне форума  
Сказали 'Спасибо' за это сообщение.
Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.
Trackbacks are Вкл.
Pingbacks are Вкл.
Refbacks are Вкл.



Текущее время: 18:05. Часовой пояс GMT +2.


 
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
Сайт создан в web-студии Beatom.net
В случае копирования информации необходимо всталять ссылку на первоисточник