Розкажу, як у нас у сфері доставки вдалося вирішити проблему зі зв’язком. Коли ми тільки запускалися, було достатньо одного номера, але з ростом замовлень телефон почав «червоніти». Клієнти часто казали, що не можуть додзвонитися, лінія постійно зайнята. Ми навіть думали наймати додаткових людей тільки для того, щоб вони приймали дзвінки, але розуміли, що це не вирішить проблему. Вирішенням стала IP-телефонія UniTalk
https://unitalk.cloud/uk/. Ми підключили сервіс, і з першого дня побачили різницю. Дзвінки автоматично перенаправляються на вільних менеджерів, є запис усіх розмов, і навіть якщо клієнт телефонує повторно, система «підказує», хто з ним спілкувався раніше. Це реально економить час і зменшує кількість непорозумінь. Дуже сподобалося, що можна інтегрувати телефонію з CRM – тепер ми відразу бачимо історію замовлень, і робота йде набагато швидше. Особливо помітно стало під час «пікових» періодів, наприклад, на свята. Якщо раніше ми губили десятки дзвінків, то тепер клієнти майже не стикаються з відмовами. Це напряму вплинуло на наші прибутки. Я впевнена, що якби ми не перейшли на UniTalk, то й досі боролися б із постійними скаргами.