![]() |
|
Вернуться на сайт | Регистрация | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
Ремонт автомобилей Обсуждение вопросов связанных с ремонтом автомобилей. |
![]() |
| LinkBack | Опции темы | Опции просмотра |
![]() | #1 (permalink) |
Junior Member | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | #2 (permalink) |
Junior Member | ![]()
1. Перевірка зовнішнього вигляду Оглянь компресор, шланги і з’єднання на наявність тріщин, течі та пошкоджень. Переконайся, що вентилятор і радіатор чисті від бруду та пилу. 2. Запуск системи Увімкни кондиціонер на максимальний холод. Перевір температуру повітря, що виходить з дефлекторів — вона повинна бути значно нижчою за температуру в салоні (приблизно 5–10 °C). 3. Слухова перевірка Прислухайся до роботи компресора — не повинно бути сторонніх шумів або вібрацій. 4. Перевірка тиску фреону Використовуй манометр для перевірки тиску на високому і низькому порті системи. Порівняй з нормою для твоєї моделі авто (зазвичай вказано в технічній документації). 5. Огляд ефективності Перевір охолодження на різних швидкостях вентилятора. Переконайся, що повітря рівномірно розподіляється по салону. 6. Додатково Якщо кондиціонер не охолоджує добре, можлива дозаправка фреону або перевірка герметичності системи. Для точного діагностування краще звернутися на СТО з спеціальним обладнанням. ![]() ![]() |
![]() | ![]() |
![]() |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
| |