![]() |
|
Вернуться на сайт | Регистрация | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
Трёп Общение без границ. Болтаем на любые темы, спорим о чём угодно и с кем угодно, устраиваем разборки, но не забываем о взаимоуважении. |
![]() |
| LinkBack | Опции темы | Опции просмотра |
|
![]() | #1 (permalink) |
Senior Member | ![]()
Друзі, підкажіть: хто перевозив особисту збірку акварелей та етюдників у Австралію разом із меблями? Хочу однією партією: потрібен сервіс, що формує контейнер, пакує картини під музе́йний стандарт, страхує і розробляє комбінований маршрут. Які нюанси по часу й коштах, чи не губиться контроль за дрібними роботами всередині великого контейнера?
|
![]() | ![]() |
![]() | #2 (permalink) |
Senior Member | ![]()
Я їхав з аналогічним набором: 40-футовий контейнер плюс дві картини формату 50×70 см. Фірма пропонувала «картини в контейнері» лише з умовою, що вони пакують самі й ставлять всередині окремий металевий сейф-бокс. Пломби з GPS-датчиком дозволили бачити температуру й відкриття дверей. За часом — 42 дні до Мельбурна; картини відстежував окремим треком, хоч усі речі йшли разом.
|
![]() | ![]() |
![]() | #3 (permalink) |
Senior Member | ![]()
У моєму випадку дрібні роботи «гуляли» по контейнеру, бо пакувальники не закріпили ящик. Тепер вимагаю так званий «rail-lock» — алюмінієві планки, що фіксують тару до стінок контейнера. Плюс не зайвим буде страховий пункт «волога під час морського переходу» — один знайомий отримав меблі сухими, а паспарту картин «повело». Страховик визнав збиток лише завдяки цьому додатку.
|
![]() | ![]() |
![]() | #4 (permalink) | |
Senior Member | ![]() Цитата:
Може, це банально, але вони зробили все так, як обіцяли — швидко, надійно і без стресу. Від пакування до митного оформлення — все вони взяли на себе. І, що для мене важливо, вони забезпечили страхування всього вантажу. Якщо у вас такі ж проблеми, сміливо звертайтесь до них! ![]() | |
![]() | ![]() |
![]() |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
| |