Показать сообщение отдельно
Старый 21.11.2025, 21:06   #6 (permalink)
yuriibrave42
Member
 
Регистрация: 09.01.2025
Сообщений: 51
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 1 раз в 1 сообщении
Сказали 'Спасибо' за это сообщение. :
0 за это сообщение
8 Всего
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Kovalchuk_1986 Посмотреть сообщение
Маю невеликий інтернет-магазин і вже важко обробляти всі дзвінки вручну. Телефон постійно зайнятий, клієнти нервують. Потрібно щось просте, щоб дзвінки розподілялись і фіксувались. Не дуже розуміюся на віртуальних АТС. Що краще підключити?
Мав ту саму історію, клієнтів стало більше, а дзвінки летіли хаотично. Вирішив через віртуальну АТС: записи розмов, черги, переадресація, статистика. Можу порадити сервіс, який сам використовую streamtele.com. Вони швидко налаштовують, є інтеграції з CRM, а тариф доволі адекватний для малого бізнесу.

Последний раз редактировалось yuriibrave42; 21.11.2025 в 21:11.
yuriibrave42 вне форума  
Сказали 'Спасибо' за это сообщение.
Ответить с цитированием