Показать сообщение отдельно
Старый Вчера, 21:07   #2 (permalink)
Loria
Junior Member
 
Регистрация: 03.09.2025
Сообщений: 8
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Сказали 'Спасибо' за это сообщение. :
0 за это сообщение
0 Всего
По умолчанию

Привіт!
Якщо вам бракує аналітики - рекомендую звернути увагу на Kommo CRM. Ця система дозволяє отримувати зрозумілі звіти та статистику, бачити, скільки заявок приходить, які канали генерують результат, як працює команда. Kommo надає можливість відстежувати роботу менеджерів, вести статистику та аналітику.

Більш того - вона допомагає зібрати дані зі всіх каналів, систематизувати їх і отримати картину, на підставі якої можна коригувати процеси, підсилюючи слабкі місця і вкладаючи ресурси в ефективні напрямки. Усе це доступне за посиланням: https://kommo.com.ua/

Рекомендую як рішення для тих, хто хоче перейти від “угадай‑що працює” до чіткого аналізу і керування бізнесом за цифрами.
Loria вне форума  
Сказали 'Спасибо' за это сообщение.
Ответить с цитированием