Тема: Бизнес
Показать сообщение отдельно
Старый 24.09.2025, 23:09   #12 (permalink)
Kovalchuk_1986
Senior Member
 
Регистрация: 17.12.2024
Сообщений: 129
Вы сказали Спасибо: 2
Поблагодарили 1 раз в 1 сообщении
Сказали 'Спасибо' за это сообщение. :
0 за это сообщение
22 Всего
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Alex Посмотреть сообщение
А у кого стоить на фирме или в компании CRM? Действительно ли она повышая продуктивность сотрудников, которые ее пользуются? Что можете сказать по этому поводу?
Так, CRM дійсно підвищує продуктивність, якщо її правильно налаштувати та інтегрувати у робочі процеси. Вона дозволяє відслідковувати всі угоди, вести базу клієнтів, автоматизувати нагадування та завдання для співробітників. Особливо зручно, коли вся команда працює в одній системі і бачить актуальні дані. Ми у своїй компанії використовуємо українську CRM детальніше можете глянути тут.

Вона допомагає структурувати робочі процеси, економить час і мінімізує людський фактор. Можу порадити спробувати її для тесту, щоб оцінити ефект на вашу команду.
Kovalchuk_1986 вне форума  
Сказали 'Спасибо' за это сообщение.
Ответить с цитированием