Показать сообщение отдельно
Старый 22.08.2025, 12:25   #4 (permalink)
tarassmith87
Junior Member
 
Регистрация: 09.01.2025
Сообщений: 29
Вы сказали Спасибо: 1
Поблагодарили 1 раз в 1 сообщении
Сказали 'Спасибо' за это сообщение. :
0 за это сообщение
13 Всего
По умолчанию

Я б порадив ще звернути увагу на StreamTelecom, вони якраз роблять інтеграції для бізнесу з різними CRM і каналами зв’язку. У нас підключені і месенджери, і IP-телефонія, і email - все збирається в єдину систему. Зручно, бо оператор бачить повну історію клієнта, навіть якщо він писав у Facebook, а потім подзвонив. Це реально спрощує комунікацію і зменшує ризик втратити заявку.
tarassmith87 вне форума  
Сказали 'Спасибо' за это сообщение.
Ответить с цитированием