Показать сообщение отдельно
Старый 23.07.2025, 21:19   #8 (permalink)
Kovalchuk_1986
Member
 
Регистрация: 17.12.2024
Сообщений: 87
Вы сказали Спасибо: 2
Поблагодарили 1 раз в 1 сообщении
Сказали 'Спасибо' за это сообщение. :
0 за это сообщение
22 Всего
По умолчанию

Я теж нещодавно проходив через автоматизацію процесів і скажу, що окрім складського обліку дуже важливо налаштувати якісну IP-телефонію вона сильно впливає на швидкість обслуговування клієнтів. Ми підключили StreamTelecom і тепер маємо запис дзвінків, багатоканальність, інтеграцію з CRM і можливість працювати навіть віддалено. Якщо думаєте автоматизувати бізнес комплексно, дуже раджу почати саме з цього.
Kovalchuk_1986 вне форума  
Сказали 'Спасибо' за это сообщение.
Ответить с цитированием