Показать сообщение отдельно
Старый 27.06.2025, 23:07   #2 (permalink)
lvivskyi2000
Member
 
Регистрация: 17.01.2025
Сообщений: 34
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 4 раз(а) в 4 сообщениях
Сказали 'Спасибо' за это сообщение. :
0 за это сообщение
20 Всего
По умолчанию

Я ось нещодавно скористався KeyCRM (ось сайт) для автоматизації свого інтернет-магазину. Дуже сподобалось, що всі замовлення з різних маркетплейсів і месенджерів збираються в одному місці, не потрібно постійно перемикатися між платформами. Інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, налаштування інтеграцій зайняло мінімум часу. Особливо оцінив можливість формувати ТТН прямо з CRM і вести складський облік — це реально економить час і зменшує кількість помилок. Аналітика зручна, можна швидко подивитися статистику по продажах і ефективності менеджерів. Техпідтримка реагує оперативно, допомогли з усіма питаннями на старті. Загалом залишився дуже задоволений, сервіс дійсно полегшує роботу і дозволяє зосередитись на розвитку бізнесу.
lvivskyi2000 вне форума  
Сказали 'Спасибо' за это сообщение.
Ответить с цитированием