Показать сообщение отдельно
Старый 27.05.2025, 19:15   #5 (permalink)
lvivskyi2000
Member
 
Регистрация: 17.01.2025
Сообщений: 31
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 4 раз(а) в 4 сообщениях
Сказали 'Спасибо' за это сообщение. :
0 за это сообщение
20 Всего
По умолчанию

Ми нещодавно підключили call tracking від Stream Telecom – ось посилання: https://streamtele.com/uk/call-tracking/. Дуже зручно для тих, хто активно використовує рекламу й хоче бачити реальну віддачу.

Сервіс дозволяє відстежувати, з яких джерел надходять дзвінки (онлайн і офлайн), і чітко зрозуміти, які рекламні канали приносять клієнтів. Працює як зі статичними, так і з динамічними номерами, є інтеграція з Google Analytics та CRM.

Підключення пройшло швидко: залишили заявку, отримали номери та скрипт для сайту — і вже бачимо статистику в реальному часі. Як на мене, хороший варіант для оптимізації бюджету на рекламу і підвищення якості обслуговування клієнтів.
lvivskyi2000 вне форума  
Сказали 'Спасибо' за это сообщение.
Ответить с цитированием