Показать сообщение отдельно
Старый 04.05.2025, 20:35   #1 (permalink)
viktormenchikov13
Member
 
Регистрация: 09.01.2025
Сообщений: 37
Вы сказали Спасибо: 5
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Сказали 'Спасибо' за это сообщение. :
0 за это сообщение
17 Всего
По умолчанию

Доволі хорошим рішення у вашому випадку буде CRM, яка бере на себе облік клієнтів, замовлень і комунікації.

Я ось нещодавно підключив інтеграцію WhatsApp у KeyCRM: https://ua.keycrm.app/integrations/whatsapp для свого бізнесу. Тепер усі повідомлення з WhatsApp автоматично потрапляють у CRM, і можна вести переписку прямо з особистого кабінету. Зручно, що всі чати з клієнтами зберігаються, не потрібно постійно перемикатися між додатками.

Можна швидко створити замовлення чи картку клієнта прямо з чату, а також підключити кілька номерів і розподіляти звернення між менеджерами. Це реально економить час і допомагає не втрачати жодного звернення. Загалом інтеграція спростила роботу з клієнтами і зробила спілкування більш організованим.
viktormenchikov13 вне форума  
Сказали 'Спасибо' за это сообщение.
Ответить с цитированием